galopep

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Bea Andela - 18 april 2015 21:38

Var ju på sjukhuset igår, med min nacke. Det gick inget bra och jag har tappat fotfästet totalt.
När man tittar på bilden här nedanför så är det en grå oval ( Ryggmärgen ) och en vit halv ring runt det ska va en jämn fin vit ring (spinalvätska) runt DET är det INTE. Och det är skit och ger mig så stora problem.

Så nu ska dom ha in mig för nya bilder i nästa vecka där dom ska vrida nacken i olika lägen och ta nya plåtar. Och sen är risken stor för en ny operation. En stor sådan som kommer göra mig stel i större delen av nacken för att ta bort trycket. Behöver jag säga att jag bryter ihop fullständigt, jag visar ju sällan hur ont jag egentligen har eller hur dålig jag är. Men nu är snart botten nådd, och jag har tappat fotfästet.

Ovido - Quiz & Flashcards