galopep

Alla inlägg under oktober 2015

Av Bea Andela - 17 oktober 2015 13:18

Upp i ottan och iväg till Askersund med Galope. Första klassen var LA:3 och han var så med mig och jag hade en härlig känsla. Gick upp i ledning och slutade 3a till sist. Var så nöjd och hade en härlig känsla hela programmet.

Tyvärr var priset det sämsta jag fått

Synd för annars var det ett fint ridhus med bra underlag.

Av Bea Andela - 5 oktober 2015 22:47

Trollet är helt underbar och är ett A-barn i allt hon gör. Hon har fått börja stå en stund i egen Box och är helt cool och äter och lägger sig och sover helt lugnt. Men jag har aldrig hört någon klucka i sig mjölk så länge när dom släpps ihop igen efter någon timme.

Säger bara vilket temperament, fler borde träffa och prova PRE hästar och upptäcka denna ras.

[Bild]

Tänk ett föl mellan dessa om några år, som jag längtar.

Lev väl och njut av Era vackra hästar.

Av Bea Andela - 2 oktober 2015 09:01

Idag är det 25 år sen.
25 år av oändlig saknad.
25 år av en otröstlig sorg
Jag har fortfarande svårt att ta in att Du inte finns, svårt att förstå att jag har klarat 25 år utan Dig
Tiden går men, i mitt huvud står tiden still, allt är lika tydligt som den dagen, den fruktansvärda dagen när Tommy Olin mördade min dotter.
Det kanske inte syns utan på mig, men det äter upp mig inifrån och jag är snart bara ett tomt skal, när jag ser bilder på mig själv så ser jag bara en tom blick, en trött tom blick, Ida du saknas mig.

Det som får mig att leva 1 dag till och 1 dag till osv är att jag gräver ner mig i mina hästar............

Min Precious mitt Hjärta

Skapa flashcards