galopep

Alla inlägg under juli 2015

Av Bea Andela - 28 juli 2015 09:16

Nu laddar vi för vårt nordligaste äventyr hoppas många kommer både publik och deltagare. Och att nyfikna kommer och tittar på denna fantastiska ras PRE.
Lev väl och njut av Era hästar.

Av Bea Andela - 22 juli 2015 10:40

Igår hände de igen !!!! Strax innan E4 på väg hem med en något svettig Galope som gjort ett bra pass.
Jo när han är svettig och får långa tyglar skakar han och ruskar på huvudet och med luva på och små öron plus mycket pannlugg hände det som är en mardröm (igen) tränset gled av örat på ena sidan ( trotts att jag har käkremmem mer spänd en normalt) jag lyckades hålla bettet uppe och slänga mig fram och med mycket kämpa lyckades jag peta tillbaka örat, men fick lirka loss luvan.
Herre Gud vilken tur, på andra sidan E4an går ston på bete hade varit tufft att rida förbi och bara hålla upp bettet i munnen. Jag älskar hans små öron men inte just när detta händer.

Lev väl och rid med glädje.

Av Bea Andela - 20 juli 2015 13:43

I vintras sökte jag ju KL Blackberry, och vilken lycka när jag hittade de i Falsterbo Dressyrschabraket och luva med 2 rader bling bling ?

Hittade även en jacka i samma färg som jag lät brodera på ryggen.
Det blev även nya vita och ett par marina ridbyxor i KL. Och sen ett flugtäcke till känsliga Kungen att ha när han åker trailer även de i KL, jag gillar verkligen deras grejer och älskar loggan som passar till min Kung Galope ?

Sen träffade jag även killarna bakom Propad och Razer skon, ska bli så spännande att sko med den har ju redan använt Propad och dom är suveräna. Galope fick ett täcke med Razerlogga på så snyggt.

Och sist ett mycket intressant samtal med Erik om min nacke. Vi måste snart ses
Lev väl och gör de med glädje.

Av Bea Andela - 20 juli 2015 12:25

Men oj så dåligt här va uppdaterat!!!
Det har hänt massa, bla har Grålle varit ute och tävlat dressyr och vunnit

Nova Esmaralda "Trollet" har flyttat in

Galope har vunnit och blivit två och tränar på mot Championat Högbo

Och jag har varit på min årliga semester med Milla på Falsterbo

Där jag träffade denna snygging Ludde.

Skapa flashcards