galopep

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Bea Andela - 5 april 2015 22:57

Alltså hur tänkte ni läsare ?? Inte fan kastrerar jag en godkänd champion hingst som funkar till 100% i träning och tävling NÄ Galope får allt ha kulorna kvar.
Och inte trodde ni väl på allvar att han skulle gå på bete ....... Det är ju honom jag tränar och tävlar med ?

Men min 2års hingst Ragge ska kastreras och få gå på bete i Mjölby i år igen.
Ragge den lille ?

Av Bea Andela - 5 april 2015 09:48

Ja nu har jag tagit det svåra beslutet. Jag har gått och funderat en längre tid nu, då jag har så jäkla ont i nacken och inte blir bättre för varje år utan det blir bara sämre, ska ju in till Neurolgen om 2 veckor då dom ska ta nytt beslut, då det trycker på ryggmärgen igen och mina händer inte funkar.
Så jag har nu tagit ett beslut om kastration av min fina hingst, så kan han gå på bete i Mjölby

Ovido - Quiz & Flashcards