galopep

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Bea Andela - 5 december 2014 10:10

Bara älskar Fior Da Liso skjortor.

[Bild]

Blir glad av mina nya skjortor ❤️

Lev väl och rid vackert !

Av Bea Andela - 5 december 2014 09:47

Phu igår började dagen med buller och bång? Det började med att jag inte kunde stänga av larmet i stallet , bestämde mig för att gå genom sadelkamnaren och stänga av de. När jag kom in i stallet och passerade låg Ragge fast , larmet gick och paniken var ett faktum , snabbt in och stänga larmet. I kaoset som blev fick Gullan total spunk och börja skicka bakut , var av hon klapp gallret och rutan.

Snabbt få loss Ragge och Galope blev hel galen när Ragge inte syntes men han hörde honom sprattla, Ragge på benen och inga skador ?
Ut med Gullan på gången och kolla henne, och tack gode Gud inga skador på henne heller?
Idag var dom gula billiga ,,, Phu vilken röra.
In till Linköping och träffa Emilie och ta en fika och kaffe mycket kaffe , bra en tjej som vet vad som behövs ?
Sen vidare till Jenny alltid lika trevlig att ses, kul att se hennes nya unghästar, fina ett riktigt klipp hon gjort, 2 hingstar födda 2013 som Ragge. Kul att kunna peppa varandra när dom är lika gamla.
Sen hem och ta tag i skiten hemma, städa glas och sätta för rutan, tungt när man är ensam och Willy på tjänsteresa. När allt var klart och inne var jag helt slut ..
Trött blick ??

Lev väl och dröm sött!

Ovido - Quiz & Flashcards