galopep

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Bea Andela - 24 februari 2015 21:48

Ja BrumBrum fick grönt och rullar 1år till, jag gillar verkligen min 21 år gamla V8 ?.
Och sen till det tråkiga det var ju kaos hos Gullan när jag skulle släppa ut imorse. Hon har legat fast och skavt sönder sig mot betongväggen, om hon bara rullat sig, boxen är ju bara 24 kvadrat så det är ju inte trångt direkt eller haft kolikkänning vet jag inte fanns en ganska ny skit resten av boxen vara bara kaos och gick inte att hitta något i. Trotts hennes såriga ben valde jag att släppa ut henne så hon rör lite på sig, och så ser vi henne då hela tiden. När det var dax att ta in var det bara att tvätta hennes ben noga och sen spola med jodopax, hon har ätit bra och druckit vatten, även lagt 2 högar sen hon kom in ?. Ska lägga om benen sen när jag går ut och nattar dom, hon kommer bli göööör tjock i benen hon blir de för allra minsta, min fina Prinsessa

Lev väl och njut av dom vackra dagar som bjuds !

Av Bea Andela - 24 februari 2015 13:53

Ja då sitter jag här och väntar..,,

Skit tråkigt men det är ju som tur är bara ombesiktning på draget som inte var uppsmort ? och ett hjullager som nu är bytt ?
Så detta ska väl gå som en dans ?
Hipp hopp solen lyser på mig idag ?

Ovido - Quiz & Flashcards