galopep

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Bea Andela - 5 januari 2014 14:17

Även idag var jag och Wolly ute på en tur på våra Grå, och jäklar vad Galope har byggt på sig i rygg och bakdel, stor skillnad när han går i backar nu. Och båda är så taggade och roliga att rida bra start på 2014, men snart är det vardag och jag är ensam i stallet igen då Willy börjar jobba på tisdag.
Och nu är grållarna snart så igång stt jag kan börja att åka och träna igen, Gud så längesedan jag var hos Sissi och Lotta och träna. Längtar efter stt. Få visa min kung och se om dom tycker att det är någon skillnad.
Och jag är lite spänd inför morgondagen och det stora projektet drar igång.....
Nu ut och sko Galope bak, och funderar lite på hur jag ska göra just nu när han är lång i tårna bak och flappskor fram trampar han ju inte av sig, frågan är ,,, är det för han är lång eller flappskorna ???
Återkommer

Vackra Alejandro.
Lev väl och rid vackert!

Ovido - Quiz & Flashcards