galopep

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Bea Andela - 15 augusti 2015 12:50

Det här med att linda sin häst med fleecelindor, jag är av den gamla skolan dvs har ALLTID paddor under lindan.
Dessa är ju tex göööör snygga men väldigt elastiska för att va fleece.

Skulle inte i min vildaste fantasi få för mig att lägga dessa på mina hästar utan padda !

Ont

Av Bea Andela - 15 augusti 2015 10:23

Ja så var det dax igen, min förbaskade Siri försvinner när hon ska ha kattungar och sen kommer hon hem med dom 5 veckor gamla. Då står dom oftast bara där huxflux i sadelkammaren.
Så igår när jag kom hem från Motala var det dax igen. Det var för många bebisar i stallgången och Tyras lille Molle var arg som attan och fräste som bara den på mig, men oj där kom Molle gående. Ha ha det var ju inte Molle jag tagit upp utan en skit arg liten Siri kille.
Sen lyckades jag fånga en RÖD ååååå jag älskar röda katter, och genast sa jag yes honom ska jag HA !!!!

Ser något förskräckt ut i sitt möte med människan som fångat honom.
Klockan blev sen och jag har fortsatt idag.
Och idag har min jakt på bebisar fortsatt 3 är dom än så länge och jag kan säga att dom är arga och det gör rätt ont att fånga dom

Men här kommer en bild på lilla paddan

Och Molle kopian

Nu är det njuta av kaffe och bara va en stund innan jag fortsätter att tämja dom små vildarna.
Marika känner du igen muggen ?
Jag vet att jag borde ta med den,,,, men den har blivit min favorit mugg, så jag får väl ersätta dig.
Kram och ha en bra dag !

Skapa flashcards