galopep

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Bea Andela - 4 augusti 2015 09:33

Vaknade med migrän, och är ensam hemma då Willy är på resande fot så det är bara att kravla sig ut och fodra hästar.
Nu ligger jag här i soffan fullproppad med piller så jag är på benen i eftermiddag då det äntligen är träning i Tranås för Traudi Björling så roligt. Jag älskar verkligen att träna, älskar att lära mig saker och bli bättre, att stärka sin häst och känna hur allt blir lättare att utföra.
Igår var Frida här och vi tog en lång tur i solen på Grålle & Gullan, är så glad och tacksam för att ha Frida hos mig igen, det gör mig så gott i själen

Nu vila en stund, sen måste Galope badas och fixas och det " stora" problemet vad ska jag ha för färg när jag tränar idag ?
Rid väl och njut av era hästar

Skapa flashcards