galopep

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Bea Andela - 16 april 2015 14:46

Fick en kommentar häromdagen..... Fin islänning ,,, jösses har jag någonsin nämt islänning eller ser mina hästar ut dom de ???
Här är bilden ,,, jösses saknar ord?

Av Bea Andela - 16 april 2015 12:51

Fy mitt huvud går på högvarv, sover sämre än vanligt och inatt har jag legat vaken och grubblat. Jag ska ju till sjukhuset imorgon, så får vi se vad domen blir, det kanske blir ny operation eller att jag inte kan rida mer. Vad gör jag då?
Håller på med lite hobby avel ?
Har ju en riktigt fin hingst och ska titta på ett sto på söndag. Ja jag vet att jag inte ska ha fler hästar men jag får väl tänka om och ha andra hästar än dom jag har nu, om det funkar med min nacke alltså. Ja det är många tankar i huvudet just nu och jag känner mig helt förrvirrad
Tur Galope är fin att rida.

Lev väl och gör de ni vill medan ni kan !

Ovido - Quiz & Flashcards