galopep

Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

Förvirrad och hjärtat i kras....

Av Bea Andela - 16 mars 2015 08:41

 

Livet flyter på med sambon i gips, och jag måste erkänna att det är skit jobbigt för mig det sliter hårt på min taskiga kropp att inte kunna få den hjälp jag brukar. Men men bara han blir hyggligt bra, för att det blir helt okey vet vi ju att den inte blir. Och det kommer bli en jobbig tid med att träna upp den igen.  

Nu till hästarna, dom jobbar ju på riktigt bra och jag har så bra hjälp av Frida som rider Gullan och nu har jag fått upp henne på racergrå åxå 👍 det ska bli kul att se, hur det blir när vi kommer igång att hoppa. Tror det blir super kul 😊 

Galope jobbar jag på för att det är snart dax för säsongspremiär. Det är det vanliga jobbet med skolor och enklabyten, som är det som jag trimmar hårdast på, det är ju koff 2 där.

Sen igår hände det som fick mitt hjärta att gå i krasch, jag har ångrat varje dag att jag sålde min älskade BukeFalos, och nu fick jag meddelande att han skulle säljas och hela mitt hjärta skriker att han ska hem, men jag måste ju ha plats och pengar. Så någon som vill hjälpa mig och köpa Ziva och Ragge så Jag har möjlighet att få hem honom, mitt ❤️️️ans häst . 

Nä försöka koncentrera mig och få i mig kaffet snart kommer Frida, och det är dagens höjdpunkt. 

Lev väl och rid med ❤️at


 
 
Emilie

Emilie

16 mars 2015 09:21

ååååååh finisen :(!!!!! Kram på dig bea!!!!!

http://www.emiliepersson.se

Bea Andela

16 mars 2015 12:49

Ja jag hår sönder Emilie ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea Andela - 26 november 2015 13:50


Nu har Galope vintervilat i nästan 3 veckor, och både han och jag längtade ut i skogen. Stod länge och ryktade min kung , har inte blivit så mycket pyssel med honom då jag inte varit hemma. Kungen nöjt av att ha sin matte för dig själv, och varje d...

Av Bea Andela - 17 oktober 2015 13:18

Upp i ottan och iväg till Askersund med Galope. Första klassen var LA:3 och han var så med mig och jag hade en härlig känsla. Gick upp i ledning och slutade 3a till sist. Var så nöjd och hade en härlig känsla hela programmet. Tyvärr var priset det...

Av Bea Andela - 5 oktober 2015 22:47

Trollet är helt underbar och är ett A-barn i allt hon gör. Hon har fått börja stå en stund i egen Box och är helt cool och äter och lägger sig och sover helt lugnt. Men jag har aldrig hört någon klucka i sig mjölk så länge när dom släpps ihop igen ef...

Av Bea Andela - 2 oktober 2015 09:01


Idag är det 25 år sen.25 år av oändlig saknad.25 år av en otröstlig sorgJag har fortfarande svårt att ta in att Du inte finns, svårt att förstå att jag har klarat 25 år utan DigTiden går men, i mitt huvud står tiden still, allt är lika tydligt som de...

Av Bea Andela - 25 september 2015 20:37


Ja jag tycker det var nödvändigt Anna! Och jag är glad och stolt över min Pepino häst och det är tradition att man märker spanska hästar och jag kommer göra det igen. Och jag tycker det är skit snyggt ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards