galopep

Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Bea Andela - 16 mars 2015 12:21

Då har jag och Frida varit ute en tur i underbart vår väder, hade bara lite för mycket kläder på mig, pust blev något varm. Gullan var super fin med Frida men fick ett nytt namn idag

Ostbågen skoja att hon skötrygg och bocka i typ 300 m och Frida bara satt och mata framåt, lite stolt den tjejen har jag varit med och formar. Och när hon på hästryggen igen HÄRLIGT !

Av Bea Andela - 16 mars 2015 08:41

 

Livet flyter på med sambon i gips, och jag måste erkänna att det är skit jobbigt för mig det sliter hårt på min taskiga kropp att inte kunna få den hjälp jag brukar. Men men bara han blir hyggligt bra, för att det blir helt okey vet vi ju att den inte blir. Och det kommer bli en jobbig tid med att träna upp den igen.  

Nu till hästarna, dom jobbar ju på riktigt bra och jag har så bra hjälp av Frida som rider Gullan och nu har jag fått upp henne på racergrå åxå 👍 det ska bli kul att se, hur det blir när vi kommer igång att hoppa. Tror det blir super kul 😊 

Galope jobbar jag på för att det är snart dax för säsongspremiär. Det är det vanliga jobbet med skolor och enklabyten, som är det som jag trimmar hårdast på, det är ju koff 2 där.

Sen igår hände det som fick mitt hjärta att gå i krasch, jag har ångrat varje dag att jag sålde min älskade BukeFalos, och nu fick jag meddelande att han skulle säljas och hela mitt hjärta skriker att han ska hem, men jag måste ju ha plats och pengar. Så någon som vill hjälpa mig och köpa Ziva och Ragge så Jag har möjlighet att få hem honom, mitt ❤️️️ans häst . 

Nä försöka koncentrera mig och få i mig kaffet snart kommer Frida, och det är dagens höjdpunkt. 

Lev väl och rid med ❤️at


Skapa flashcards