galopep

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Bea Andela - 2 mars 2015 23:45

Denna dagen har verkligen släpat sig fram, så trött så jag däckade totalt nästan 1 timme i soffan när jag äntligen kom in. Har ju inte sovit inatt pga oron för Willy och sen denna väntan innan jag fick veta att det gått bra med operationen, sen har dagen gått så långsamma och jag har funderat mycket på hans hand och hur det blir nu med allt. Det kommer att ta väldigt lång tid, det var helt trasigt som plockepinn bland benen. Har grubblat hur jag ska göra nu, kan inte rida hans Ziva åxå, det klara inte min nacke det räcker med dom 3 jag har. Måste finna en lösning, kanske låna ut henne 6- 12 månader så Willy får läka och rehabilitera, finns det någon som vill utbilda och träna och tävla kanske. Det är ett jäkla språng i henne och vig som en katt ?.
Sen har man ju en riktig tur att det finns vänner som Jonas som kom och hjälpte mig att köra in hösilage, det hanns ju inte med igår. Tack Jonas Kall för att du är du ?.
Har åxå tömkört min fina Gullan som jag älskar den hästen, min Precious.

Nu ska jag sova, hoppas att jag får sova några timmar utan att vakna.
Lev väl och var rädda om Er

Av Bea Andela - 2 mars 2015 09:14

Fy vad hemskt det är att vänta på svar från sjukhuset att operationen gått bra och att Willy har vaknat och mår ok......

Ovido - Quiz & Flashcards