galopep

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Bea Andela - 20 januari 2015 22:49

I Januari och inte 1 ända kommentar ?
Dagen har fortsatt med stallet och ett pass på Galope, som normalt bara går i hagen dagen efter träning. Men då jag åker till Spanien nästa vecka, är det nog bäst att hålla igång mitt krutpaket så han är snäll mot Husse.
Och nej det är både fel årstid och fel grej för mig med solsemester, så..... Det är inte de jag ska göra där ?

Vackra Precious ?
Lev väl och dröm vackert godnatt

Av Bea Andela - 20 januari 2015 13:02

när jag skrittat 100m upptäckte jag detta ?

Men bara att gilla läget och rida vidare med mindre styrfunktion till höger. Grålle är ingen häst man går av och fixar nått när man väl sitter i sadeln då han är het som en kamin. Jobbade honom lite på vallen och sen galopp runt majsfältet, det gäller att hålla i sig och åka med på denna racerhäst, tat lugnt är inte hans melodi. Väl hemma efter ett okey pass med lite styr svårigheter, tyckte han de va så skönt att få gå ut och rulla sig i snön.

[Bild]

Lev väl nu dax för nästa häst ?

Ovido - Quiz & Flashcards