galopep

Direktlänk till inlägg 19 november 2014

Suck

Av Bea Andela - 19 november 2014 08:37

En sån här skit dag....
Och idag är det Ubbe träning i Rappestad, ska ta mig dit får se om det blir att rida eller om Ubbe får ta honom för hand, beror på huvudet .
Återkommer
Lev väl och hoppas alla som inte har en kass nacke förstår hur lyckligt lottade ni är :)

 
 
Malin Johansson

Malin Johansson

19 november 2014 09:41

Hej din stackare.....
jag har provat quantum Touch, hon hittade en liten viplasch skada hos mig utöver allt annat skit, höften och skuldror mm mm fixade hon med under metod, ska nog dit en gång till sedan är jag nog fit for fight. Vill inte att min pålle ska lida av det jag har så det ska bort!!! kram på dig gumman och nu håller vi tummarna att du kan rida för Ubbe

http://www.havrefallen.bloggspot.seavrefallen.blogspot.se

Bea Andela

19 november 2014 22:37

Jo men mitt går inte att fixa, först har jag en rejäl whiplash sen fraktur på nackkota 5 med ryggmärgsklämning så är stelopererad mellan kota 5&6 sen diskbrock på 5 nackkotor och då är det bara nacken, och nacken ger mig tyvärr mycket huvudvärk . Men tror jag har bra tränar så inte mina hästar lider ;)
Ubbe träningen gick toppen och nu har vinterträningen börjat med sikte på MSVB till våren.
Tack och lycka till med din ridning :)
Glöm inte rid med glädje !

 
Malin Johansson

Malin Johansson

20 november 2014 08:24

Usch Ja! Kramar Bea. Vad bra att träningen gick bra, och jag rider alltid med glädje nu för tiden :-)
Man lär så länge man lever och min häst har lärt mig massor.

http://www.havrefallen.bloggspot.seavrefallen.blogspot.se

Bea Andela

20 november 2014 09:36

Vad har du för häst Malin och tränar du och tävlar och vilken gren isåfall ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea Andela - 26 november 2015 13:50


Nu har Galope vintervilat i nästan 3 veckor, och både han och jag längtade ut i skogen. Stod länge och ryktade min kung , har inte blivit så mycket pyssel med honom då jag inte varit hemma. Kungen nöjt av att ha sin matte för dig själv, och varje d...

Av Bea Andela - 17 oktober 2015 13:18

Upp i ottan och iväg till Askersund med Galope. Första klassen var LA:3 och han var så med mig och jag hade en härlig känsla. Gick upp i ledning och slutade 3a till sist. Var så nöjd och hade en härlig känsla hela programmet. Tyvärr var priset det...

Av Bea Andela - 5 oktober 2015 22:47

Trollet är helt underbar och är ett A-barn i allt hon gör. Hon har fått börja stå en stund i egen Box och är helt cool och äter och lägger sig och sover helt lugnt. Men jag har aldrig hört någon klucka i sig mjölk så länge när dom släpps ihop igen ef...

Av Bea Andela - 2 oktober 2015 09:01


Idag är det 25 år sen.25 år av oändlig saknad.25 år av en otröstlig sorgJag har fortfarande svårt att ta in att Du inte finns, svårt att förstå att jag har klarat 25 år utan DigTiden går men, i mitt huvud står tiden still, allt är lika tydligt som de...

Av Bea Andela - 25 september 2015 20:37


Ja jag tycker det var nödvändigt Anna! Och jag är glad och stolt över min Pepino häst och det är tradition att man märker spanska hästar och jag kommer göra det igen. Och jag tycker det är skit snyggt ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards