galopep

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Bea Andela - 12 augusti 2014 15:44

Trots migrän så jag spytt ,, lyckades jag med enorm vilja ta mig till träning i Rappestad blev lite sen men Lotta var snäll och väntade på mig. Och det var så kul, älskar verkligen att träna, ska nog göra bara de istället för att tävla.
Nu är jag hemma och lyckats få i mig kaffe och knäckemacka med västebottenost och egen odlad saltgurka. Mer piller och nu vila......

Lev väl och ha roligt när ni rider !

Av Bea Andela - 12 augusti 2014 09:16

Idag är en sån där skit dag då jag vakna med MIGRÄN och mår piss dåligt, efter att tryckt i mig en massa piller av olika sorter en riktig cocktail och hoppas på att ta mig upp utan att spy ...... Så läser jag om Robin Williams död av överdos.
Inte bra, men man blir verkligen helt dum i huvudet av att ha huvudvärk !

Ovido - Quiz & Flashcards