galopep

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Bea Andela - 25 juni 2014 20:42

Igår hade jag ut en fotograf som tog fina bilder på mig och Galope. Det var en ny bekantskap en ung trevlig fotograf som heter Ronja Nyman, kan verkligen rekommendera henne. Här är ett smak prov på hennes fina bilder.

Rid väl och lev vackert !

Av Bea Andela - 25 juni 2014 16:40

Bara för att jag skrev att jag va trött på att slå mig och var as sur på Älgen,,så får man en mängd kommentarer om att skaffa medryttar ???? Hallå jag har MINA hästar för att jag VILL rida och inte för att någon annan ska sitta på dom. Och kan jag inte rida ska jag inte ha dom !
Man får bli trött på de ibland , orken tryter inland på mig ,, gör den aldrig de på Er ?
Nä mycket märkliga kommentarer tänker inte ens publicera dom, bara så ni vet !

Ovido - Quiz & Flashcards