galopep

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Bea Andela - 15 april 2014 09:15

Just nu är jag i ett mellan läge då det känns som om luften gått ur mig. Kanske vårtrött fast jag aldrig varit det innan, eller bara allmänt trött då kroppen jäklas, nacken är ju som den är men just nu spökar mitt vänster knä , svårt att sova då jag inte hittar något smärtfritt läge att sova i.
Men trotts detta prov sprang jag med Galope i uppvisningsgrimma med Camillas hjälp, tror jag fixar de. Så får jag bryta ihop sen efteråt, för nu är det bestämt jag visar honom både kul och skrämmande. Och till min hjälp har jag Milla & Milla ååå det kommer bli så roligt!
Pepinos bild.

Bilden är på när Sara visar honom... Så ska de se ut !
Får nog tejpa ihop knäet och träna på att springa själv utan häst.
Lev väl och rid vackert !

Ovido - Quiz & Flashcards