galopep

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Bea Andela - 7 september 2013 17:32

Ja då var Precious och Ziva flyttade till sista hagen innan det blir stall. Det är bra med hagar som har träd till skydd, och med den otroligt fina höst har jag inte så bråttom att ta in dom . Fast jag ska erkänna att jag är bra sugen på att komma igång med Precious och för att inte tala om Ziva. Hon är mer och mer lik sin bror Bukefalos som jag ångarna så att jag sålde!

Och imorgon är det dax att åka till hemma klubben och tävla det är Galope som ska starta en LB:1 jag rider ju bara en klass och rider fram Max 30 min så det känns helt ok att starta ett par helger i rad.
Så nu ska bara kaffet hamna i magen och sen ska jag ut en sväng på honom och sen ska badkungen badas och allt ska putsas.
Och Willy måste ta och följa med på sin "hoppehäst" Grålle ut i skogen en runda så han åxå blir jobbad.
Lite uppdatering om Kottarna kanske är på sin plats, jo dom växer så det knakar och äter som om dom vore björnar. Och när dom är mätta ligger dom lite varstans i stallet och sover midda så söta!
Lev Väl!

Ovido - Quiz & Flashcards