galopep

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Bea Andela - 15 augusti 2013 23:45

Här kommer lite bilder från tävlingen i Mantorp där Kungen var så fin häst var fin redan på framridningen förutom skuggorna    annars var han en   och blev 4a på 66,89 %

           

Av Bea Andela - 15 augusti 2013 23:43

Japp så här kan det se ut på framridning på en laddad hingst som tyckte skuggorna på marken va läskiga så man hoppa över dom och se skicka bakbenen efter dom.  

Av Bea Andela - 15 augusti 2013 10:33

När jag sitter här med min kaffekopp och har ont i kroppen och mår lite risigt. det är den tiden på året då många tankar snurrar genom mitt huvud, Idas födelsedag har passerat och snart kommer dagen då det är 23 år sen hon togs ifrån mig. Att det aldrig minskar ångesten och smärtan i kroppe, rastlösheten och känslan av att vilja fly lååångt bort tillplatsen där allt slutat göra ont.

De e då jag gläds av en kall nos som puttar på mig och jag samlar ihop tankarna och får dagen att gå. Vilken tur att just jag har mina underbar i mitt liv här och nu.

Min Älskade Willy, Jack, Eroz, Mellis, Fox, Galope, Grålle , Gullan............ och alla dom andra. Och då menar jag även mina vänner ni vet vilka Ni ÄR, utan Er hade livet varit svårt.

 

bjuder på en gammal bild på en häst jag var väldigt glad för. Uvanti

 

Och en till den häst jag önskar mest av allt att jag inte sålt, BukeFalos KLT


Nä nu är det dax att återgå till mina penslar.

Lev Väl !

Av Bea Andela - 15 augusti 2013 10:33

När jag sitter här med min kaffekopp och har ont i kroppen och mår lite risigt. det är den tiden på året då många tankar snurrar genom mitt huvud, Idas födelsedag har passerat och snart kommer dagen då det är 23 år sen hon togs ifrån mig. Att det aldrig minskar ångesten och smärtan i kroppe, rastlösheten och känslan av att vilja fly lååångt bort tillplatsen där allt slutat göra ont.

De e då jag gläds av en kall nos som puttar på mig och jag samlar ihop tankarna och får dagen att gå. Vilken tur att just jag har mina underbar i mitt liv här och nu.

Min Älskade Willy, Jack, Eroz, Mellis, Fox, Galope, Grålle , Gullan............ och alla dom andra. Och då menar jag även mina vänner ni vet vilka Ni ÄR, utan Er hade livet varit svårt.

 

bjuder på en gammal bild på en häst jag var väldigt glad för. Uvanti

 

Och en till den häst jag önskar mest av allt att jag inte sålt, BukeFalos KLT


Nä nu är det dax att återgå till mina penslar.

Lev Väl !

Skapa flashcards