galopep

Alla inlägg under juli 2013

Av Bea Andela - 12 juli 2013 18:15

[Bild]

Sol

Av Bea Andela - 12 juli 2013 18:10

Idag är det verkligen Sommar. Solen skiner och Mille har visat sig fint igen.
Nu är det dax att åka och hämta lite Hö phu det kommer bli varmt Dom grå grabbarna fick gå in det är mycket blinningar trotts att dom har flugtäcke, så in i stallet var det svalt och skönt nu står dom och tuggar havre och laddar för kvälls passet med matte på ryggen
Lev Väl!

[Bild]

Av Bea Andela - 11 juli 2013 14:09

Om du läst min blogg kanske du åxå läst att min nacke inte klarar hästar med mycket gång och därför jag rider PRE hästar för att dom rör sig mindre. Och det är den ända möjligheten för mig att kunna fortsätta rida överhuvudtaget. Och jag kommer inte publicera dina elaka kommentar. Såna negativa människor som dig vill jag inte ens ha på min blogg tack och hej!

Av Bea Andela - 10 juli 2013 23:17

Upp och iväg och tränat med Galope, som var fin och riktigt duktig. Läxan den här veckan har varit förvändgalopp och skänklevikning , han var duktig och fattade förvänd med fina fattningar. Och var mycket bättre sidvärts nu. Sen när vi skulle åka hem öppna himlen sig och både jag och Galope blev dyngblöta innan han var inpackad i trailern och sen skyndade hem då vi skulle till kliniken med Svärmors häst. Som skulle stötvågsbehandlas.

Och sen var det dax att visa Mille igen........ Denna gång för en Jätte trevlig familj som nog skulle få jätte roligt med honom.

Av Bea Andela - 10 juli 2013 08:20

På väg

Av Bea Andela - 6 juli 2013 21:01

Nöjd matte idag gick Galoppe riktigt bra kunde göra förvänd galopp på serpentin. Och fina fattningar med bra rytm och höjd över backen.
Väl hemma satt en dusch och sen få rulla sig i nyhalmad box fint.

[Bild]

Av Bea Andela - 2 juli 2013 14:25

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=732554&inriktning=&typ=5

Ovido - Quiz & Flashcards