galopep

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Lera v/s Chrawall

Av Bea Andela - 20 maj 2013 14:52

Idag är jag tacksam för Galopes fantomendräkt :)

 
 
rackemarie

rackemarie

20 maj 2013 15:00

Den maskerade hingsten ;)

http://rackemarie.bloggagratis.se

Bea Andela

20 maj 2013 22:49

Mmmmm maskerad mot lera ;)

 
mia

mia

20 maj 2013 17:04

Läcker han ser ut i sitt täcke! Tankarna går till forna tiders stridspållar. Är numer lycklig PREägare , så drfr är det extra kul att följa er!

http://www.jonshage.bloggplatsen.se

Bea Andela

20 maj 2013 22:49

Ha ha, fast här är det inte skydd mot strid utan lera. Kul vad har du för PRE ,tävlar du eller tränar dressyr? Jag har en partbred PRE åxå och sen 4 ridhästar.

 
Anne-Lie

Anne-Lie

21 maj 2013 21:24

Härligt att du har en blogg. Hittade den hos Evisen och Figge. Kul att kunna följa Galopes äventyr!
Ha det gott!
Anne-Lie och Mackan

http://macumba.bloggagratis.se

Bea Andela

21 maj 2013 23:08

Hej! Kul att du vill följa mig och mina hästar.
Vem är Evisen och Figge ?

 
Evisen

Evisen

22 maj 2013 08:13

Hihi!! Det är jag, och jag hittade din blogg igår och la en länk på Figges sida för att jag inte skulle tappa bort den, den länken hittade tydligen Anne-lie snabbt!!

Jag har med sedan lite mer än 4 år en PRE, Figge Spanjack, och de är så klart de bästa hästarna som finns!!

Vet att du ganska nyligen köpte Galope och det ska bli kul att följa er utveckling!! Såg även på FB, Sara på Pepino hade kommenterat och jag är vän med henne så därför såg jag att det gick rysligt bra på senaste tävlingen! Grattis och Lycka Till i fortsättningen!!

http://www.figaro16.se

Bea Andela

22 maj 2013 23:49

Tack Evisen! Då har du kanske sett att jag har köpt PRE pga min Nackskada klarar inte av att sitta på mina tyskstammade med stor gång. Och är väldigt nöjd med Galope och det ska bli spännande att tävla honom och se om han kan matcha mina andra upp i MSVB. Hittade din blogg åxå spännande att följa andra PRE som tävlar :)

 
Ingen bild

Anne-Lie

22 maj 2013 09:23

Det är de här två :D
www.figaro16.se

 
Evisen

Evisen

23 maj 2013 13:26

Nej det visste jag inte men däremot så har jag förstått att det är flera som rider PRE istället för det är skonsammare mot kroppen!

När det gäller att tävla så är vi nybörjare båda två, jag har innan Figge aldrig tävlat dressyr, har mest varit en skogsmulle!! Men nu på äldre dagar är det riktigt kul att både träna och tävla dressyr, och det är Figges förtjänst!!

http://www.figaro16.se

Bea Andela

23 maj 2013 18:58

Kul! Hoppas du fortsätter det är kul att tävla , lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea Andela - 26 november 2015 13:50


Nu har Galope vintervilat i nästan 3 veckor, och både han och jag längtade ut i skogen. Stod länge och ryktade min kung , har inte blivit så mycket pyssel med honom då jag inte varit hemma. Kungen nöjt av att ha sin matte för dig själv, och varje d...

Av Bea Andela - 17 oktober 2015 13:18

Upp i ottan och iväg till Askersund med Galope. Första klassen var LA:3 och han var så med mig och jag hade en härlig känsla. Gick upp i ledning och slutade 3a till sist. Var så nöjd och hade en härlig känsla hela programmet. Tyvärr var priset det...

Av Bea Andela - 5 oktober 2015 22:47

Trollet är helt underbar och är ett A-barn i allt hon gör. Hon har fått börja stå en stund i egen Box och är helt cool och äter och lägger sig och sover helt lugnt. Men jag har aldrig hört någon klucka i sig mjölk så länge när dom släpps ihop igen ef...

Av Bea Andela - 2 oktober 2015 09:01


Idag är det 25 år sen.25 år av oändlig saknad.25 år av en otröstlig sorgJag har fortfarande svårt att ta in att Du inte finns, svårt att förstå att jag har klarat 25 år utan DigTiden går men, i mitt huvud står tiden still, allt är lika tydligt som de...

Av Bea Andela - 25 september 2015 20:37


Ja jag tycker det var nödvändigt Anna! Och jag är glad och stolt över min Pepino häst och det är tradition att man märker spanska hästar och jag kommer göra det igen. Och jag tycker det är skit snyggt ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards